روزمرگی های خانوم اِل

یجور نوشتار قبل از تصمیم گیری یا حین عصبانیت

روزمرگی های خانوم اِل

یجور نوشتار قبل از تصمیم گیری یا حین عصبانیت

وقتایی ک ذهن مشغوله..نوشتن:اون هم اگر مطمئن باشیم ک کسی از آشناها دستش بهش نمیرسه بخونه..خیلی مفیده!
نوشتن کاریه ک ذهن رو منظم میکنه از هجوم فکرهایی ک دوربردن.

بایگانی
آخرین مطالب

دو قلو داری 1

پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۵ ب.ظ

برای بار هزارم، میخوام ک کاش بچه ها در یک چشم بهم زدن بزرگ بشن. اصلا انقدر ک حضور من براشون مزاحم باشه! نه اینکه بهم بگن مزاحمی...منظورم در این حد مستقل و منم نگرانی ای از بابتشون نداشته باشم . 

طبیعیه وقتی این دعا و آرزو رو دارم ک بچه ها ی گوشمالی اساسی بهم داده باشن . 

کل شب فاطمه در حال بهونه گرفتن بود . همه کاراشونو کردم ک زود بخوابونم...چون بهونشو میگرفتن. اما نیم ساعت فاطمه رو روی پا و زهرا رو تو گهواره تکون دادم تا بخوابن. اما بعد یساعت باز هر دو پاشدن و من همچنان در حال تکان دادن زهرا تو گهواره هستم. عصبی ام ... 

هفته ی پیش این موقع زهرا تو بیمارستان بستری بود..این همه اتفاقای غیرقابل پیش بینی در مورد بچه ها کلافم میکنه و مدامم بهم استرس تزریق میکنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۸
هوای بارونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی